Servei d'arxiu municipal
El Servei d’Arxiu Municipal d’Avià és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant pels usuaris interns com els externs. L'Arxiu Municipal d’Avià forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2004.
Serveis que ofereix:
- Consulta de fons.
- Suport a la investigació.
- Visites per escoles.
L’arxiu municipal d’Avià conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons públics no municipals, fons privats i col•leccions, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.
Quin cost té:
Sense cost
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona interessada
Darrera actualització: 14.02.2017 | 11:53